Opinie o samochodach Fiat Bravo
turbo diesel
Liczba ocen: 19
Średnia ocena: 8.84/10
Fiat Bravo spalanie (l/100km)
Oceny FIATA BRAVO
Fiat Bravo Dynamic+Comfort 1.9 16V 150KM 2007r. 5 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
W przyspieszeniu od 0-100 dałem 9 punktów, gdyż przedtem jeździłem silnikiem benzynowym o podobnej mocy i wciskała bardziej, lecz kręciłem wówczas tego benzynowca do max obr. A w tym przypadku wykorzystuję moment obrotowy, a nie moc max.
Opinia o komforcie:
Resorowanie z obciążeniem. Niby wszystko ok, ale auto wówczas uzyskuje dość mały prześwit jak na nasz dziurawe drugi. Można zachaczyć podwoziem. Nie dobija do odbojników, co jest dużym plusem. Fotele przednie są prawidłowo wyprofilowane. Daje 8, gdyż osoby, które przewoziłem skarży...
Opinia o nadwoziu:
PRzestrzeń z przodu. Dośc niewygodne dla osób z długimi nogami moze być ocieranie nogą o konsolę środkową, któa jest dość szeroka w miejscu klimatroniku. Wygoda obsługi, hm, spróbujcie do pustego zbiorniczka od spryskiwaczy nalać płyn do pełna, katorga, przelewa się górą, a zb...
Opinia o układzie jezdnym:
Witam. Układ jezdny jest najmocniejszym atutem auta. Rewelacja. Nie wiem dlaczego Parkowanie jest w kategorii układ jezdny, ale owszem parkowanie jest utrudnione- kiepska widoczność przez tylną szybę. Wystarczy założyć czujniki parkowania.
Fiat Bravo GT JTD 1.9 JTD 130KM 2001r. 88 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Auto w seri 100KM podrasowene na 130. Jeździ jak rakieta, idealnie przyśpiesza, nie ma dużej turbodziury. Skrzynie też w porządku, tylko czasem wsteczny haczy. No i jest oszczędnie:))
Opinia o komforcie:
No i tu skutki przeróbki. Zawieszenie twarde, więc i komfort niższy. Zwłaszcza z pasażerami. Wyciszenie w porządku, fotele wygodne i trwałe.
Opinia o nadwoziu:
Auto dla singla ew. parki w sam raz, przód jest wygodny, tył - wiadomo, jak to w 3-dźwiówce ciaśniej. Bagażnik do obszernych nie należy, ale najmniejszy nie jest. Materiały, ni cóż, czasem coś skrzypi n wertepach, plastiki troche tanie... Łatwo je porysować. Nadwozie trwałe, jeśl...
Opinia o układzie jezdnym:
Zawieszenie na gwintach, sportowe, czyli twardo i nisko, ale za to prowadzenie super. Hamulce podrasowane, lepsze klocki i tarcze. Czasem autko o coś spodem zawadzi, ale przy odrobinie zdolności manewrowych da sie jechać. Hamulce jako seryjne są ok, zawieszenie troche za miękie. Wspomaganie...
Fiat Bravo Sport 2.0 Multijet 165KM 2008r. 1 300km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
8,2 do setki, biegi trochę ciężko wchodzą, ale myślę że to jest jedynie kwestia przyzwyczajenia ;)
Opinia o komforcie:
Auto twarde, ale przyjemne ;)Jednak na nierównościach buja autem na wszystkie strony, ale drogi się trzyma. jazda z obciążeniem raczej lepiej się prezentuje, auto jest wtedy "miększe" Fotele przednie są fajne ;) z tyłu jest trochę mało miejsca na kolana dla dorosłych osób. ...
Opinia o nadwoziu:
Nadwozie jest przepiękne, wnętrze jak na fiata-cudowne, zegary są świetne. Deska rozdzielcza jest przyjemna dla oka, szczególnie gdy ma się jeszcze nawigację ;)
Opinia o układzie jezdnym:
wg mnie auto jest najlepsze ze swojej klasy, czy takie jest dowiem się po jakimś czasie jeżeli zacznie się psuć, golf i focus "ssą" dla Bravo.
Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105KM 2000r. 161 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Skrzynia jest mało precyzyjna ale na prawdę co do silniczka nie można mieć zastrzeżeń. Przewiezie cię wiele kilometrów bez strachu że stanie w ciemnym lesie gdzieś na trasie
Opinia o komforcie:
Jest to małe dynamiczne auto zaprojektowane dla młodych ludzi dlatego komfort jazdy obniża się przez twardość zawieszenia, ale za to rekompensuje się na zakrętach.
Opinia o nadwoziu:
Miejsca wewnątrz auta jest na prawdę pod dostatkiem. Nawet kolega (ok 150kg i ze 190cm) czuje się w nim w miarę komfortowo. Bagażnik dla 2 młodych osób na wakacje wystarczy, jak ktoś chce rodzinnie to od tego jest bliźniaczy model- Brava. Karoseria jeżeli auto jest bezwypadkowe nie ma szan...
Opinia o układzie jezdnym:
Układ kierowniczy jest rewelacyjny i było to drugie (po wyglądzie) kryterium dlaczego kupiłem ten model
Fiat Bravo 1.9 100KM 2001r. 95 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Skrzynia czasem haczy przy włączaniu wstecznego ale osiągi to rekompensują. Silnik "ciągnie" w dużym zakresie obrotów, idealny na wszystkie trasy
Opinia o komforcie:
Mam sportowe zawieszenie co sprzyja "wyczynom" na drodze, ale resorowanie na tym ucierpiało. Komplet pasażerów to zły pomysł za wzg na budowe auta. Zawieszenie pracuje głośno, ale oryginalne spisuje sie świetnie
Opinia o nadwoziu:
Autko małe to i w środku nie jest dużo przestrzeni, typowa młodzieżówka. Karoseria ładna, full ocynk, jak nie bita to nie rdzewieje
Opinia o układzie jezdnym:
Małe, zwinne, wszędzie wjedzie, dobrze sie prowadzi
Średnie oceny FIAT BRAVO
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Fiat Bravo brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Ford Focus.
Najciekawsza opinia użytkownika o Fiacie Bravo
użytkownik:
liczba głosów: 108
Fiat Bravo GT JTD 1900 JTD 130KM 2001r. hatchback
Ocena ogólna
Bzdurą jest że Fiat jest g**** wart. Kto nie jeździł ani nie miał to niech sie nie wypowiada.
Układ napędowy
Auto w seri 100KM podrasowene na 130. Jeździ jak rakieta, idealnie przyśpiesza, nie ma dużej turbodziury. Skrzynie też w porządku, tylko czasem wsteczny haczy. No i jest oszczędnie:))
Widoczność
Do przody widać ok, fotel można wyżej podnieć, dlatego nawet osoby niskie widzą lepiej. Do tyłu - jak w trzydźwiówce, troche cienko, słupki dużo zasłaniają. Za to w lusterkaach dużo widać.
Komfort
No i tu skutki przeróbki. Zawieszenie twarde, więc i komfort niższy. Zwłaszcza z pasażerami. Wyciszenie w porządku, fotele wygodne i trwałe.
Nadwozie
Auto dla singla ew. parki w sam raz, przód jest wygodny, tył - wiadomo, jak to w 3-dźwiówce ciaśniej. Bagażnik do obszernych nie należy, ale najmniejszy nie jest. Materiały, ni cóż, czasem coś skrzypi n wertepach, plastiki troche tanie... Łatwo je porysować. Nadwozie trwałe, jeśli bezwypadkowe rdzy nie znajdziemy. Całość maxymalnie prosta w obsłudze.
Układ jezdny
Zawieszenie na gwintach, sportowe, czyli twardo i nisko, ale za to prowadzenie super. Hamulce podrasowane, lepsze klocki i tarcze. Czasem autko o coś spodem zawadzi, ale przy odrobinie zdolności manewrowych da sie jechać. Hamulce jako seryjne są ok, zawieszenie troche za miękie. Wspomaganie chodzi jak należy, nie jest za miękie, układ kierowniczy jeśli nie ma luzów jest precyzyjny.
Naprawy
Auto dbane i nie katowane odwdzięczy sie duż bezawaryjnością i przez długi okres czasu będzie jeździło bez większych usterek.
Wentylacja i ogrzewanie
Mam klime automatyczną i powiem że działa lepiej niż klimatronik w passacie. Szybko i wydajnie chłodzi, zimą też szybko nagrzewa. full wypas:))
Elektryka/elektronika
Elektryka lubi czasem nawalać, zwarcia i spięcia bywają uciążliwe, sam sie z nimi borykałem, ale na szczęście są tanie w naprawie. Elektronika szwankuje znacznie żadziej.
Zobacz również opinie:
Fiat Bravo: coupe, coupe cabrio, hatchback, oldtimer
Fiat Bravo: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
Fiat Bravo: 1.2, 1.4, 1.5, 1.6, 1.8, 1.9, 2.0
Fiat Bravo: 2011, 2010, 2009, 2008, 2007, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994
Sprawdź także:
Fiat Bravo - ogłoszenia , Fiat - forum użytkowników, Fiat Bravo - średnie ceny
Fiat - tapety na pulpit, Fiat - konfigurator felg, Fiat - tanie opony,
Używane auto części, Fiat - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie