Hyundai XG opinie, oceny użytkowników, Hyundai XG spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach Hyundai XG

Liczba ocen: 4

Średnia ocena:

8.25/10

Hyundai XG spalanie (l/100km)

  benzyna / gaz diesel
miasto 13.68/-.-- -.--
trasa 10.38/-.-- -.--
cykl mieszany 11.80/-.-- -.--

XG

OCENY HYUNDAIA XG


Ogólna ocena:  

8/10


Dobre auto za naprawdę niewielkie pieniądze, pod warunkiem zaakcetowania fatku, że nie jest to yaris 1.0. (nota bene mi yaris też pali ok. 10 w trasie i na mieście). Za cenę tego spalania uzyskujemy auto wygodne, o ponad przeciętnych osiągach.
Opinia o układzie napędowym:
Silnik i skrzynia to duży atut samochodu. Nie jest bardzo wysilony, zapewnia jednak bardzo dobre osiągi. Skrzynia pracuje harmonijnie, bez szarpnięć, seryjny tiptronic pozwla na bezpieczne przygotwanie dynamicznych manewrów. Skrzynia działa też bez zarzutu w trybie automatycznym świetnie red...
Opinia o komforcie:
Temat resorowania został wspomniany wyżej. Jest trochę za miękkie na dziury ale za to na gładkich drogach jest fenomenalnie komfortowy. Pomagają w tym duże i wygodne fotele z niezłym trzymaniem bocznym i duża tylna kanapa o dużą ilością miejsca na nogi. Wyciszenie na dobrym poziomie, ha...
Opinia o nadwoziu:
Przestrzeń jest duża zarówno z przodu jak i tyłu. Ergonomia bez zarzutu, wszystko jest na miejscu, dużo schowków jak na auto tej klasy. Jakość wykończenia przyzwoita, auto po 120tyś nie skrzypi, jedynie jasne dywaniki brudzą się mocno w zimie. Brak śladów rdzy po 10 latach eksploatacji...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto na polskie warunki jest trochę za miękkie. Komfort jazdy na gładkich drogach jest ogromny, jednak dziury lub szybko pokonywane zakręty mogą powodować spore wychylenia nadwozia. Nie prowadzi to do utraty panowania nad samochodem (seryjny TCS nie musi załączać się zbyt często), ale nie...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

7/10



Opinia o układzie napędowym:
Bez komentarza
Opinia o komforcie:
B.K.
Opinia o nadwoziu:
B.K
Opinia o układzie jezdnym:
Dobra moc bardzo dobre przyśpieszenie, duże gabaryty na miasto ale w trasie komfort, trochę dużo palił szczególnie w mieście stojąc w korkach. Po 500 km wysiadasz jak po 50 z innego auta-nie zmęczony.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

8/10


 
1 z 1
 


ŚREDNIE OCENY HYUNDAI XG

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak 50.00% głosów 2
Raczej tak 25.00% głosów 1
Trudno powiedzieć 25.00% głosów 1
Raczej nie 0.00% głosów 0
Nie 0.00% głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
7.8/10
Układ kierowniczy
7.8/10
Hamulce
8.0/10
Parkowanie
6.8/10
Napęd
Elastyczność
8.3/10
Skrzynia biegów
8.8/10
Silnik
8.5/10
Przyspieszenie 0-100km
8.0/10
Przyspieszenie 60-120km
8.3/10
Przyspieszenie 80-120km
8.5/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.3/10
Resorowanie z obciążeniem
8.0/10
Fotele przednie
9.0/10
Fotele tylne
8.8/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.5/10
Wyciszenie
8.8/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.8/10
Przestrzeń z tyłu
8.8/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.0/10
Bagażnik
8.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.3/10
Możliwość aranżacji
6.5/10
Karoseria
8.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.5/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.5/10
Widocznośc do tyłu
7.5/10
Widoczność w lusterkach
8.3/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.5/10
Elektronika
6.3/10
Naprawy
Niezawodność
6.0/10
Koszty napraw
3.3/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność 1
Spalanie 1
Napęd 1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Układ jezdny 1
Nic 1

PRZYDATNE INFORMACJE

Osoby zainteresowane autem Hyundai XG brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Kia Magentis.

  Hyundai

  XG

  Kia

  Magentis

Najciekawsza opinia użytkownika o Hyundaiu XG

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 104

Hyundai XG 30 3000 192KM 1999r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna
Dobre auto za naprawdę niewielkie pieniądze, pod warunkiem zaakcetowania fatku, że nie jest to yaris 1.0. (nota bene mi yaris też pali ok. 10 w trasie i na mieście). Za cenę tego spalania uzyskujemy auto wygodne, o ponad przeciętnych osiągach.

Układ napędowy
Silnik i skrzynia to duży atut samochodu. Nie jest bardzo wysilony, zapewnia jednak bardzo dobre osiągi. Skrzynia pracuje harmonijnie, bez szarpnięć, seryjny tiptronic pozwla na bezpieczne przygotwanie dynamicznych manewrów. Skrzynia działa też bez zarzutu w trybie automatycznym świetnie redukuje, czasem nawet o 3 biegi (z 5 na 2), z drugiej strony przy spokojnej jeździe stale szuka najwyższego możliwego biegu, wpływając na ogrnaiczenie spalania

Widoczność
Dobre lusterka, ze zmiennym kątem obserwacji (do tego ogrzewane) widocznośc do przodu bardzo dobra, do tył trochę gorzej ze względu na wysoką klapę bagażnika, wymaga przyzwyczajenia

Komfort
Temat resorowania został wspomniany wyżej. Jest trochę za miękkie na dziury ale za to na gładkich drogach jest fenomenalnie komfortowy. Pomagają w tym duże i wygodne fotele z niezłym trzymaniem bocznym i duża tylna kanapa o dużą ilością miejsca na nogi. Wyciszenie na dobrym poziomie, hałas pojawia się powyżej 180 km/h

Nadwozie
Przestrzeń jest duża zarówno z przodu jak i tyłu. Ergonomia bez zarzutu, wszystko jest na miejscu, dużo schowków jak na auto tej klasy. Jakość wykończenia przyzwoita, auto po 120tyś nie skrzypi, jedynie jasne dywaniki brudzą się mocno w zimie. Brak śladów rdzy po 10 latach eksploatacji (auto było bezwypadkowe)

Układ jezdny
Auto na polskie warunki jest trochę za miękkie. Komfort jazdy na gładkich drogach jest ogromny, jednak dziury lub szybko pokonywane zakręty mogą powodować spore wychylenia nadwozia. Nie prowadzi to do utraty panowania nad samochodem (seryjny TCS nie musi załączać się zbyt często), ale nie jest to przyjemne. hamulce są bardzo sprawne, ABS działa bez zarzutu. Parkowanie jak na tak duże auto jest proste, trochę przeszkadz dość wysoki tył. Układ kierowniczy precyzyjny, działa dość miękko (jednostopniowe wspomaganie)

Naprawy
Teraz muszę wymienić wahacz przedni (jakiś koleś wyjechał mi pod koła i zaliczyłem krawężnik): serwis: 804 zł, zamiennik 280 zł mała awaryjność, ceny na akceptowalnym poziomie.

Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja działa perfekcyjnie, wnętrze szybko sie nagrzewa zimą, w lecie klimatyzacja spisuje się równie dobrze.

Elektryka/elektronika
W 2007 roku zaczęła fiksować elektronika, silnik przestał trzymać obroty, gasł bez powodu, miał czasem problem z odpaleniem. Naprawa ogrnaiczyła sie do wgrania nowego oprogramowania w autoryzowanym serwisie (koszt 300zł). Innych problemów nie było.

Pełna opinia o Hyundai XG 30 3000 192KM 1999r. sedan (limuzyna) »

Zobacz również opinie:

Hyundai XG: sedan (limuzyna)

Hyundai XG: benzyna

Hyundai XG: 2.5, 3.0, 3.2

Hyundai XG: 2001, 1999