Hyundai i30 opinie, oceny użytkowników, Hyundai i30 spalanie hatchback 1.4 benzyna od 2006r. do2008r. (strona 1)

Opinie o samochodach Hyundai i30

hatchback 1.4 benzyna od 2006r. do2008r.

Liczba ocen: 7

Średnia ocena: 6.86/10

Hyundai i30 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
8.06/-.--
-.--
trasa
6.04/-.--
-.--
cykl mieszany
7.01/-.--
-.--

Oceny HYUNDAIA I30

tom2010-03-04

Ogólna ocena:

2/10

Na razie jezdzi i trzyma sie kupy (po sklejeniu odbojnikow), ale strach myslec co bedzie dalej. I30 z Czech to niestety nie to samo co i30 z Korei. Wady fabryczne (wspomniane odbojniki amortyzatorow uszkadzajace sie na mrozie); lichy lakier (luszczy sie na uszkodzeniach; latwo rysuje sie); odpadajac...
Opinia o układzie napędowym:
Niestety auto z silnikiem 1,4 to nie demon szybkosci; jezeli przelaczamy biegi przy oszczednych 2k, auto jest po prostu mulowate - inni uciekaja (szczegolnie dizelki pod gorke) Mozna oczywiscie jezdzic dynamicznie (obroty do 3-5k) - np rozpedzamy sie na 2 a potem zapinamy 4 lub 5, ale jest to niewyg...
Opinia o komforcie:
Wyjatkowo niewygodny fotel. Dla mnie za waski - zarowno siedzenie i plecy (a nie jestem jakos specjalnie duzy) Dodatkowo uciazliwy jest brak regulacji odcinka ledzwiowego (nie ma w wersji Classic+) Na dluzszych trasach koszmar. O zawieszeniu wpominalem - resorowanie na oponach ...
Opinia o nadwoziu:
Auto duze wiec plusy za przestrzen dla pasazerow sa zrozumiale. Ale jest minus: ma krotkie pasy z tylu i nie mozna tam zapiac fotelika dla niemowlaka. Bagaznik jest nieustawny: mozna bylo zrezygnowaz z plaskiej podlogi po zlozeniu siedzen, i spokojnie obnizyc podloge bagaznika o 5 cm (ale jak rozum...
Opinia o układzie jezdnym:
1) Samochod ma sztywne sportowe zawieszenie a zarazem opony o wysokim profilu (fabryczne kola 15''). Jedno nie pasuje do drugiego: przy ostrych wirazach czuc ugiecie opony; mimo ze zawieszenie mogloby wytrzymac wiecej, trzeba uwazac. Generalnie: waskie opony sluza w tym aucie za amortyzacje, troche ...

Mirek2008-09-20

Ogólna ocena:

10/10

Jedzie jak przyklejony. Dostarcza mi masę radości z jazdy. Rodzinka zadowolona. Miałem dużo czasu na wybór samochodu do i30 kilka razy podchodziłem w salonie przeglądałem info na jego temat, aż zamówiłem jazdę testową, po czym już nie miałem wątpliwości, jakie auto mam wybrać.
Opinia o układzie napędowym:
Silnik 1.4, a wrażenie, że dużo większy 109Km swoje robi. Skrzynia dobra zdarzyło się, że wsteczny wybiło musiałem powtórzyć włączenie.
Opinia o komforcie:
Po 140 trochę silnik słychać. Miło burczy.
Opinia o układzie jezdnym:
Hamulce rewelacja. Jedzie jak po szynach idealnie wchodzi w łuki.

Marek W.2010-08-21

Ogólna ocena:

10/10

Przyjemny, solidnie wykonany, oszczędny i jak dotychczas niezawodny samochód w tej klasie
Opinia o układzie napędowym:
dobre osiągi po przekroczeniu 3 tys. obrotów silnika
Opinia o komforcie:
po przekroczeniu 120 km/godz silnik pracuje nieco głośniej
Opinia o nadwoziu:
drażniace plastikowe osłony oparć przednich foteli dla pasażerów jadących z tyłu na długiej trasie

2011-01-03

Ogólna ocena:

2/10

ostatni raz dałem się nabrac ikupiłem tego złoma
Opinia o układzie napędowym:
słaby jak na swoje niby konie
Opinia o komforcie:
wóz drabiniasty- jest cichszy.
Opinia o nadwoziu:
lakier pęka pozostają ślady nie do usunięcia po odchodach ptaków poddatny na wszelkie zarysowania
Opinia o układzie jezdnym:
••dobijanie na nierównościachprzechyły/wynoszenie w zakrętach-

jaro2017-04-29

Ogólna ocena:

10/10

Jestem zadowolony użytkowania tego aut
Opinia o komforcie:
wyciszenie kiepskie, przy jeździe na autostradzie duży hałas w kabinie - to chyba jeden mankament tego auta
Opinia o układzie jezdnym:
auto super się prowadzi

Średnie oceny HYUNDAI I30

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
57.14%
głosów 4
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
42.86%
głosów 3
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.0/10
Układ kierowniczy
7.9/10
Hamulce
8.4/10
Parkowanie
7.4/10
Napęd
Elastyczność
7.4/10
Skrzynia biegów
7.1/10
Silnik
7.6/10
Przyspieszenie 0-100km
6.9/10
Przyspieszenie 60-120km
7.0/10
Przyspieszenie 80-120km
7.3/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.1/10
Resorowanie z obciążeniem
6.9/10
Fotele przednie
6.9/10
Fotele tylne
6.7/10
Jazda z kompletem pasażerów
6.7/10
Wyciszenie
5.6/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.6/10
Przestrzeń z tyłu
8.1/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.0/10
Bagażnik
7.4/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.1/10
Możliwość aranżacji
7.6/10
Karoseria
6.4/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
7.6/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.0/10
Widocznośc do tyłu
7.0/10
Widoczność w lusterkach
8.6/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
8.0/10
Elektronika
7.7/10
Naprawy
Niezawodność
7.4/10
Koszty napraw
7.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność
2
Napęd
2
Spalanie
1
Nic
1
Komfort jazdy
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
4
Układ jezdny
1
Nadwozie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Hyundai i30 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Hyundai ix20.

Hyundai i30

Hyundai i30

Hyundai ix20

Najciekawsza opinia użytkownika o Hyundaiu i30

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: tom

liczba głosów: 92

Hyundai i30 classic+ 1400 109KM 2008r. hatchback

Ocena ogólna

Na razie jezdzi i trzyma sie kupy (po sklejeniu odbojnikow), ale strach myslec co bedzie dalej. I30 z Czech to niestety nie to samo co i30 z Korei. Wady fabryczne (wspomniane odbojniki amortyzatorow uszkadzajace sie na mrozie); lichy lakier (luszczy sie na uszkodzeniach; latwo rysuje sie); odpadajaca konserwacja na podwoziu; szyby podatne na zarysowania i RDZA juz po dwoch dniach na kazdej odslonietcej powierzchni (podobno jest ocynk - nie wierze) Niby jest dluga gwarancja, ale bardzo kosztowna i szalenie latwo ja utracic.

Układ napędowy

Niestety auto z silnikiem 1,4 to nie demon szybkosci; jezeli przelaczamy biegi przy oszczednych 2k, auto jest po prostu mulowate - inni uciekaja (szczegolnie dizelki pod gorke) Mozna oczywiscie jezdzic dynamicznie (obroty do 3-5k) - np rozpedzamy sie na 2 a potem zapinamy 4 lub 5, ale jest to niewygodne; silnik wyje w czasie zmiany.

Widoczność

szyby sie bardzo rysuja; boje sie co to bedzie za pare lat

Komfort

Wyjatkowo niewygodny fotel. Dla mnie za waski - zarowno siedzenie i plecy (a nie jestem jakos specjalnie duzy) Dodatkowo uciazliwy jest brak regulacji odcinka ledzwiowego (nie ma w wersji Classic+) Na dluzszych trasach koszmar. O zawieszeniu wpominalem - resorowanie na oponach ...

Nadwozie

Auto duze wiec plusy za przestrzen dla pasazerow sa zrozumiale. Ale jest minus: ma krotkie pasy z tylu i nie mozna tam zapiac fotelika dla niemowlaka. Bagaznik jest nieustawny: mozna bylo zrezygnowaz z plaskiej podlogi po zlozeniu siedzen, i spokojnie obnizyc podloge bagaznika o 5 cm (ale jak rozumiem ta przestrzn jest potrzebna dla nielicznych wlascicieli opon 215 ... A moze lepiej bylo przewidzec dojazdowke dla szerokich opon?) Dodatkowo - pojemnosc bagaznika jest ograniczona ostrym nachyleniem klapy. Karoseria jest bardzo podatna na rdze !!!

Układ jezdny

1) Samochod ma sztywne sportowe zawieszenie a zarazem opony o wysokim profilu (fabryczne kola 15''). Jedno nie pasuje do drugiego: przy ostrych wirazach czuc ugiecie opony; mimo ze zawieszenie mogloby wytrzymac wiecej, trzeba uwazac. Generalnie: waskie opony sluza w tym aucie za amortyzacje, troche bez sensu. 2) Przeswit jest znacznie mniejszy niz wyglada "na oko" - co skutkuje zarywaniem w krawezniki na dzikich parkingach (czlowiek musi sie niestety odzywyczaic od autek typu seicento, siena czy thalia, ktore wjada wszedzie) 3) wspomaganie zalezene od predkosci jest OK

Naprawy

Coroczne przeglady gwarancyjne w ASO sa bardzo kosztowne; ale niestety niezbedne: przy tak kiepskiej jakosci wykonania lepiej miec gwarancje ... Choc z drugiej strony - ta cala uciazliwa wieloletnia gwarancja, np 10 lat na perforacje to moze byc wielka sciema, bo ASO zawsze moze wydac ekspertyze, ze korozja jakiegos fragmetu w nadkolu zaczela sie wczesniej niz 30 dni temu wiec jakakolwiek gwarancja juz sie nie nalezy ...

Wentylacja i ogrzewanie

moze byc

Elektryka/elektronika

Awaria mikrostyku w klapie bagaznika, podobno to powszechna awaria ... woda dostaje sie do srodka, pewnie ma to tez zwiazek z expresowym rdzewieniem klapy (serwisant ASO na przegladzie powiedzial, ze rdza na drzwiach bagaznika to w i30 norma)

Zobacz również opinie:

Hyundai i30: hatchback, kombi

Hyundai i30: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Hyundai i30: 1.4, 1.5, 1.6, 2.0

Hyundai i30: 2015, 2013, 2012, 2011, 2010, 2009, 2008, 2007