Opinie o samochodach Renault Clio
2.0
Liczba ocen: 1
Średnia ocena: 8.00/10
Renault Clio spalanie (l/100km)
Oceny RENAULTA CLIO
Renault Clio [RS] SPORT ph1 2.0 CB0M, F4R 172KM 2000r. 135 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Auto ma charekterystyke podobna bardzo do silnikow Hondy, zaczyna jechac dopiero gora a prawdziwa moc pokazuje sie przy 5500obr i do samego odciecia nie ma zadyszki. Wyprzedzanie to zaden problem pod warunkiem ze zredukujemy sobie o bieg lub dwa nizej. Skrzynia jest precyzyjna, dobrze zestopniowana ...
Opinia o komforcie:
Na temat seryjnego egzemplarza ciezko mi cos powiedziec, u mnie na sportowym zawieszeniu jest twardo, szczegolnie osobom z tylu ktore skacza jak pileczki. Ogolnie fotele wygodne, chociaz moglby byc troche glebsze. Twarde zawieszenie niestety daje o sobie znac na Polskich drogach. W Niemczech/Austrii...
Opinia o nadwoziu:
Ogolnie wnetrze proste i dosc plastikowe, sytuacje ratuje pol skora z alcantara, klimatyzacja i zegary. Reszta zupelnie tak samo plastikowa jak w innych tanich modelach, trzeszczy tak samo szybko. dopiero ph2 dostalo zupelnie innego wymiaru we wnatrz, ale znowu nie wszystkim moze odpowiadac na zewna...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto prowadzi sie bardzo dobrze juz na seryjnym zawieszeniu, w szybkich i ciasnych zakretach nie wynosi go, lekka korekta hamulcem powoduje delikatna, latwa do opanowania nadsterownosc. Na sportowym zawieszeniu auto prowadzi sie jeszcze lepiej, lecz z racji malego rozstawu kol jest podatne na kolein...
Średnie oceny RENAULT CLIO
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Renault Clio brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Hyundai ix20.
Najciekawsza opinia użytkownika o Renaulcie Clio
użytkownik:
liczba głosów: 65
Renault Clio [RS] SPORT ph1 2000 CB0M, F4R 172KM 2000r. hatchback
Ocena ogólna
ogolnie bardzo fajne auto, dosc szybkie, zwrotne, ale za razem male, ciasne i srednio wygodne... jakby byla turbosprezarka to juz by bylo znacznie ciekawiej.
Układ napędowy
Auto ma charekterystyke podobna bardzo do silnikow Hondy, zaczyna jechac dopiero gora a prawdziwa moc pokazuje sie przy 5500obr i do samego odciecia nie ma zadyszki. Wyprzedzanie to zaden problem pod warunkiem ze zredukujemy sobie o bieg lub dwa nizej. Skrzynia jest precyzyjna, dobrze zestopniowana poza 5tym biegiem, powyzej 160km/h samochod wykazuje juz znacznie mniej checi na przyspieszanie na 5tym biegu niz na pozostalych. Skrzynia ogolnie jest ok, niektorym zdarza sie "popsuc" drugi bieg, przy obrotach bliskich maxymalnym drugi bieg wchodzi zawsze z charakterystycznym zgrzytem.
Komfort
Na temat seryjnego egzemplarza ciezko mi cos powiedziec, u mnie na sportowym zawieszeniu jest twardo, szczegolnie osobom z tylu ktore skacza jak pileczki. Ogolnie fotele wygodne, chociaz moglby byc troche glebsze. Twarde zawieszenie niestety daje o sobie znac na Polskich drogach. W Niemczech/Austrii ideal...
Nadwozie
Ogolnie wnetrze proste i dosc plastikowe, sytuacje ratuje pol skora z alcantara, klimatyzacja i zegary. Reszta zupelnie tak samo plastikowa jak w innych tanich modelach, trzeszczy tak samo szybko. dopiero ph2 dostalo zupelnie innego wymiaru we wnatrz, ale znowu nie wszystkim moze odpowiadac na zewnatrz.
Układ jezdny
Auto prowadzi sie bardzo dobrze juz na seryjnym zawieszeniu, w szybkich i ciasnych zakretach nie wynosi go, lekka korekta hamulcem powoduje delikatna, latwa do opanowania nadsterownosc. Na sportowym zawieszeniu auto prowadzi sie jeszcze lepiej, lecz z racji malego rozstawu kol jest podatne na koleiny i nierownosci. Uklad kierowniczy jest trwaly i precyzyjny, lecz auto jest malo zwrotne w manewrach typu nawracanie z racji duzego promienia skretu. Hamulce to jedna z nejlepszych cech tego auta, sa bardzo ostre, delikatne nacisniecie powoduje juz dosc mocne hamowanie - niespotykane w innych autach.
Naprawy
Ogoline psuja sie duperele, mechaniczne rzeczy sa ok, oryginaly sa bardzo kosztowne, a jak jest z zamiennikami... kto to wie co to warte... Niektore rzeczy nie wystepuje w zamiennikach do RS, niektore moga pasowac z 1.6 ale jak to bedzie dzialac??
Wentylacja i ogrzewanie
jesli chodzi o klimatyzacje to jest OK, brakuje climatronica, ktory niestety nie byl dostepny dla ph1.
Elektryka/elektronika
ogolnie jak narazie wszystko sprawuje sie nad wyraz dobrze, jedyna bolaczka jest wtyczka od airbagu pod fotelem pasazera, i cos mi sie wydaje ze po malu masa nie jest w najszczesliwszym miejscu
Zobacz również opinie:
Renault Clio: coupe, hatchback, kombi, sedan (limuzyna)
Renault Clio: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
Renault Clio: 1.1, 1.2, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2
Renault Clio: 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991
Sprawdź także:
Renault Clio - ogłoszenia , Renault - forum użytkowników, Renault Clio - średnie ceny
Renault - tapety na pulpit, Renault - konfigurator felg, Renault - tanie opony,
Używane auto części, Renault - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie