Renault Clio opinie, oceny użytkowników, Renault Clio spalanie 2.0 (strona 1)

Opinie o samochodach Renault Clio

2.0

Liczba ocen: 1

Średnia ocena: 8.00/10

Renault Clio spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
8.40/-.--
-.--
trasa
6.10/-.--
-.--
cykl mieszany
7.40/-.--
-.--

Oceny RENAULTA CLIO

2008-08-12

Ogólna ocena:

8/10

ogolnie bardzo fajne auto, dosc szybkie, zwrotne, ale za razem male, ciasne i srednio wygodne... jakby byla turbosprezarka to juz by bylo znacznie ciekawiej.
Opinia o układzie napędowym:
Auto ma charekterystyke podobna bardzo do silnikow Hondy, zaczyna jechac dopiero gora a prawdziwa moc pokazuje sie przy 5500obr i do samego odciecia nie ma zadyszki. Wyprzedzanie to zaden problem pod warunkiem ze zredukujemy sobie o bieg lub dwa nizej. Skrzynia jest precyzyjna, dobrze zestopniowana ...
Opinia o komforcie:
Na temat seryjnego egzemplarza ciezko mi cos powiedziec, u mnie na sportowym zawieszeniu jest twardo, szczegolnie osobom z tylu ktore skacza jak pileczki. Ogolnie fotele wygodne, chociaz moglby byc troche glebsze. Twarde zawieszenie niestety daje o sobie znac na Polskich drogach. W Niemczech/Austrii...
Opinia o nadwoziu:
Ogolnie wnetrze proste i dosc plastikowe, sytuacje ratuje pol skora z alcantara, klimatyzacja i zegary. Reszta zupelnie tak samo plastikowa jak w innych tanich modelach, trzeszczy tak samo szybko. dopiero ph2 dostalo zupelnie innego wymiaru we wnatrz, ale znowu nie wszystkim moze odpowiadac na zewna...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto prowadzi sie bardzo dobrze juz na seryjnym zawieszeniu, w szybkich i ciasnych zakretach nie wynosi go, lekka korekta hamulcem powoduje delikatna, latwa do opanowania nadsterownosc. Na sportowym zawieszeniu auto prowadzi sie jeszcze lepiej, lecz z racji malego rozstawu kol jest podatne na kolein...

Średnie oceny RENAULT CLIO

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
0.00%
głosów 0
Raczej tak
100.00%
głosów 1
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
8.0/10
Hamulce
10.0/10
Parkowanie
7.0/10
Napęd
Elastyczność
7.0/10
Skrzynia biegów
7.0/10
Silnik
9.0/10
Przyspieszenie 0-100km
9.0/10
Przyspieszenie 60-120km
7.0/10
Przyspieszenie 80-120km
7.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
4.0/10
Resorowanie z obciążeniem
3.0/10
Fotele przednie
7.0/10
Fotele tylne
5.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
2.0/10
Wyciszenie
6.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
6.0/10
Przestrzeń z tyłu
3.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
6.0/10
Bagażnik
6.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
6.0/10
Możliwość aranżacji
5.0/10
Karoseria
8.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
7.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.0/10
Widocznośc do tyłu
8.0/10
Widoczność w lusterkach
7.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.0/10
Elektronika
6.0/10
Naprawy
Niezawodność
5.0/10
Koszty napraw
3.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Renault Clio brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Hyundai ix20.

Renault Clio

Renault Clio

Hyundai ix20

Najciekawsza opinia użytkownika o Renaulcie Clio

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 65

Renault Clio [RS] SPORT ph1 2000 CB0M, F4R 172KM 2000r. hatchback

Ocena ogólna

ogolnie bardzo fajne auto, dosc szybkie, zwrotne, ale za razem male, ciasne i srednio wygodne... jakby byla turbosprezarka to juz by bylo znacznie ciekawiej.

Układ napędowy

Auto ma charekterystyke podobna bardzo do silnikow Hondy, zaczyna jechac dopiero gora a prawdziwa moc pokazuje sie przy 5500obr i do samego odciecia nie ma zadyszki. Wyprzedzanie to zaden problem pod warunkiem ze zredukujemy sobie o bieg lub dwa nizej. Skrzynia jest precyzyjna, dobrze zestopniowana poza 5tym biegiem, powyzej 160km/h samochod wykazuje juz znacznie mniej checi na przyspieszanie na 5tym biegu niz na pozostalych. Skrzynia ogolnie jest ok, niektorym zdarza sie "popsuc" drugi bieg, przy obrotach bliskich maxymalnym drugi bieg wchodzi zawsze z charakterystycznym zgrzytem.

Komfort

Na temat seryjnego egzemplarza ciezko mi cos powiedziec, u mnie na sportowym zawieszeniu jest twardo, szczegolnie osobom z tylu ktore skacza jak pileczki. Ogolnie fotele wygodne, chociaz moglby byc troche glebsze. Twarde zawieszenie niestety daje o sobie znac na Polskich drogach. W Niemczech/Austrii ideal...

Nadwozie

Ogolnie wnetrze proste i dosc plastikowe, sytuacje ratuje pol skora z alcantara, klimatyzacja i zegary. Reszta zupelnie tak samo plastikowa jak w innych tanich modelach, trzeszczy tak samo szybko. dopiero ph2 dostalo zupelnie innego wymiaru we wnatrz, ale znowu nie wszystkim moze odpowiadac na zewnatrz.

Układ jezdny

Auto prowadzi sie bardzo dobrze juz na seryjnym zawieszeniu, w szybkich i ciasnych zakretach nie wynosi go, lekka korekta hamulcem powoduje delikatna, latwa do opanowania nadsterownosc. Na sportowym zawieszeniu auto prowadzi sie jeszcze lepiej, lecz z racji malego rozstawu kol jest podatne na koleiny i nierownosci. Uklad kierowniczy jest trwaly i precyzyjny, lecz auto jest malo zwrotne w manewrach typu nawracanie z racji duzego promienia skretu. Hamulce to jedna z nejlepszych cech tego auta, sa bardzo ostre, delikatne nacisniecie powoduje juz dosc mocne hamowanie - niespotykane w innych autach.

Naprawy

Ogoline psuja sie duperele, mechaniczne rzeczy sa ok, oryginaly sa bardzo kosztowne, a jak jest z zamiennikami... kto to wie co to warte... Niektore rzeczy nie wystepuje w zamiennikach do RS, niektore moga pasowac z 1.6 ale jak to bedzie dzialac??

Wentylacja i ogrzewanie

jesli chodzi o klimatyzacje to jest OK, brakuje climatronica, ktory niestety nie byl dostepny dla ph1.

Elektryka/elektronika

ogolnie jak narazie wszystko sprawuje sie nad wyraz dobrze, jedyna bolaczka jest wtyczka od airbagu pod fotelem pasazera, i cos mi sie wydaje ze po malu masa nie jest w najszczesliwszym miejscu

Zobacz również opinie:

Renault Clio: coupe, hatchback, kombi, sedan (limuzyna)

Renault Clio: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Renault Clio: 1.1, 1.2, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2

Renault Clio: 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991